Klaas interviewt maandelijks een prominente 'marketeer in chief' en vragen om zijn of haar visie op marketingcommunicatie in het post-digital tijdperk.
#cmotalk
Roel Welsing van Triodos is aanstaande donderdag zijn eerste 'interview-object'. Lezers van MarketingOnline kunnen vooraf meebepalen welke vraag ‘sowieso mee moet’ in het interview dat via podcasts, de site cmotalk.nl en publicatie in Tijdschrift voor Marketing onder de aandacht van de lezers wordt gebracht. Dat kan via mail, in de commentbox van Marketingonline of door de hashtag #cmotalk te gebruiken. Op MIE, 4 en 5 februari in de Jaarbeurs in Utrecht, houdt Weima twee live CMO Talk's om de nieuwe rubriek en serie interviews verder onder de aandacht te brengen.
De relatie tussen Klaas Weima en Tijdschrift voor Marketing gaat al een tijdje terug. Eerder schreef hij voor TvM artikelen over digitale trends en ontwikkelingen, geïnspireerd op internationale congressen. Later ontwikkelde het format tot podcast-interviews met visionairs. In zijn boek Verdiende aandacht (2010) beschreef hij een alternatieve manier om merken te bouwen in het digitale tijdperk om te voorkomen dat zij de strijd om aandacht zullen verliezen. CMO Talk wordt technisch gefaciliteerd door Voicebooking.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!