Aanleiding is dat Nederlanders weinig vis eten en vermoedt kennelijk dat vooral moeders niet goed met vis uit de voeten kunnen. Het vroeg 900 moeders naar 'hun grootste uitdagingen met vis'.
Volgens Princess Foods gaven de moeders te kennen dat ‘kinderen nogal kritisch zijn over wat ze wel en niet lekker vinden’. Daarom ging Princes met hen de keuken in om visgerechten te bedenken en te maken. De recepten die zij bedachten vormen de basis voor de campagne en moeten moeders inspireren. De campagne wil ook aantonen dat koken met vis niet ingewikkeld is, maar juist leuk. De recepten zijn te vinden op Vishelden.nl.
De campagne wordt uitgerold op de winkelvloer met on-pack communicatie en een advertentiecampagne in verschillende supermarktbladen en lifestyle-magazines. Op de speciale actiesite Vishelden.nl is het mogelijk om mee te doen aan een stem-en-winactie. De campagne zal PR-matig ondersteund worden door onder andere een persevenement gehost door tv-kok Mathijs Vrieze.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!