Missie: Nederland 'het meest boekbelezen land' ter wereld maken. Dat is heel in het kort de reden voor de samenwerking tussen nieuwsuitgever De Persgroep en het marketing- en communicatiebureau van de Nederlandse boekenwereld; CPNB. Dat mes snijdt aan twee kanten, want De Persgroep zegt zijn positie als autoriteit op gebied van boeken en lezen te willen vergroten, terwijl het CPNB simpelweg 'meer lezers' wil.
Leesinspiratie
De samenwerkende partijen: 'De eerste kruisbestuiving vindt plaats tijdens de Boekenweek. Bij de start van de Boekenweek staat het AD magazine en &magazine volledig in het teken van boeken en lezen. Het magazine zal compleet gevuld zijn met interviews, boekentips en leesinspiratie.'
AD Boekenweekmagazine
Daarnaast is er een gezamenlijke boekenkortingsactie opgezet en wordt diverse content van CPNB, waaronder Boekenweek Live!, gedeeld via de kanalen van De Persgroep. Het AD Boekenweekmagazine zit voor de gelegenheid niet alleen in de krant maar wordt ook los verspreid via de boekhandel en bibliotheek.
Beeld: 123rf
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!