Dit is de volledige line-up onder leiding van host Cor Hospes
Sprekers als Hilmar Mulder (Libelle), Ruben Cusell (Wefilm) en hoogleraar contentmarketing Ed Peelen plaatsen jou in één dag in het hier en nu van contentmarketing en storytelling.
- Hoogleraar contentmarketing Ed Peelen (UvA) presenteert de uitkomsten van het onderzoek van de Stichting Leerstoel Contentmarketing naar de maturiteit van contentmarketing in Nederland.
- Schrijfster Manon Uphoff praat over de misverstanden rondom verhalen. Over zin en onzin in opvattingen/ideeën over emotie en authenticiteit. Over het loslaten van regels. Het belang van een eigen stem. En waar bedrijven echt iets kunnen leren van romanciers en filmmakers.
- De contentcultuur bij Van Wijnen. Hoe één van de grootste bouwers van Nederland haar marketingcommunicatiestrategie veranderde en nu het delen van verhalen stimuleert.
- Nancy Berendsen en Tessa Triesscheijn van Bloemenbureau Holland vertellen over The Green Gallery: high-end visual storytelling als contentmarketingstrategie voor bloemen & planten. Over social influencers, Instagram, free publicity in Vogue & de impact van video.
- Hoe creëer je een community en houd je ze gebonden? Je moet je doelgroep zijn en van ze houden, aldus Michaël van ’t Oever en Bas Derks van het platform BEAM (EO).
- Van procesgedreven organisatie naar een human brand? Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Erwin Schaapman vertelt hoe Schiphol het met een nieuwe contentstrategie voor elkaar krijgt. Welke lessen de luchthaven heeft geleerd en welke uitdagingen er nog liggen.
- Alles anders en toch lekker hetzelfde. Hoe innovatie de redding werd van Libelle, het oudste en grootste mediamerk voor vrouwen in Nederland. Hoofdredacteur Hilmar Mulder vertelt.
- Hoe ga je viraal met een film? Wat betekent viraal gaan tegenwoordig? En nog belangrijker, hoe bouw je een merk door virale filmcontent? Maak meer impact met minder content. Ruben Cusell (Wefilm) sluit Content18 met een beeldende keynote!
Naast 8 keynotes ga je in expertsessies een uur lang aan de slag met contentmarketing en storytelling
Je kan kiezen uit:
- Een expertsessie over Pure Content (Atie de Heer / Data Direction): over het (her)winnen van vertrouwen van je klant.
- In een creatieve sessie van IDTV, onder leiding van Taco Rijssemus, ga je op zoek naar verhalen die gedeeld mogen worden, die op geen verjaardag onbesproken kunnen blijven.
- Ralph Poldervaart en Sander van Duijn leren je werken met de bouwstenen van het Brand Storytelling Canvas, want ieder merk heeft een verhaal!
- Mensen houden niet van succesverhalen, sterker, daar hebben ze een afschuwelijke hekel aan. Schrijfster Manon Uphoff leert je hoe je van een faalverhaal een succesverhaal maakt voor jouw organisatie.
Ben jij klaar om jouw contentstrategie aan te scherpen? Kom dan 27 september naar Content18 van Adformatie. Klik hier voor meer informatie over het programma en tickets. Abonnees van Adformatie ontvangen korting op tickets.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!