Wat zijn dé grote thema’s voor marketing-Nederland? Tijdens MarketingLive! maken we de resultaten van de Grote Marketing Enquête bekend en bediscussiëren de uitkomsten met CEO’s en CMO’s van iconische Nederlandse merken.
Marketingpanel
Hoe ervaren marketeers de effecten van covid-19? Welke kansen zien vakgenoten? De belangrijkste resultaten van de Grote Marketing Enquête worden besproken onder leiding van host Maarten Bouwhuis. In het panel: Marieke van Echtelt (DVJ Insights), Ruud de Langen (dentsu),Baba Touré (Hammerfest), Kees Wilbrink (DPG Media) en Maryam Boonstra (PostNL).
Philips en Albert Heijn
CEO Marit van Egmond en CMO Johan van der Zanden van Albert Heijn beklimmen het podium voor een dubbelinterview. Hoe zorgen zij ervoor dat de strategie van Albert Heijn en de marketingcommunicatie naadloos op elkaar aansluiten en hoe werken zij daarin samen?
Ook Thomas Marzano verzorgt een M-talk. Hij is Head of Global Brand bij Philips, een merk dat constant in transitie is.
Livestream MarketingLive en uitreiking Effie Awards
Op 17 november kijk je van 9.30 tot 11.30 gratis mee naar de livestream van MarketingLive!. Tussen 16.00 en 17.00 worden de Effie Awards uitgereikt. De Effie show staat onder leiding van Humberto Tan.
De link direct in de mailbox ontvangen? Meld je dan aan via de site.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!