N=5 kwam volgens het telecombedrijf als sterkste naar voren in de pitch die KPN begin september had uitgeschreven.
Het bureau heeft een voorstel voor een merkconcept gepresenteerd dat de juiste dynamiek en inhoud heeft waar KPN als merk naar op zoek is, aldus KPN.
Het concept laat zien wat telecommunicatie en IT kan toevoegen aan het leven en werk van de Nederlander. Een concept dat bruikbaar is voor de verschillende onderdelen van KPN.
Coen Olde Olthof, directeur Online en Marketing Consumentenmarkt bij KPN, voegt toe: ‘KPN heeft het pitchproces als inhoudelijk sterk en open ervaren. De richtingen van de drie deelnemende bureaus waren onderscheidend en van kwalitatief hoog niveau. Vanaf het begin heeft KPN er voor gekozen om zowel op strategie als inhoud nauw samen te werken met de bureaus. Op verschillende criteria bleek N=5 de beste partij om onze aangescherpte marketingstrategie een stap verder te brengen. Een combinatie van strategische kracht, creatieve kwaliteit, chemie en positieve consumententests hebben voor ons de doorslag gegeven. Ik zie uit naar het vormgeven van een bestendige relatie met N=5.’
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!