Overslaan en naar de inhoud gaan

Zanox Benelux benoemt Wanja Allessie

Zanox Benelux heeft in Wanja Allessie een nieuwe commercieel directeur gevonden. Allessie treedt toe tot de lokale directie van het online…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wanja Allessie (1975) is eindverantwoordelijk voor het commerciële team van de Nederlandse marktleider in performance advertising. Allessie is afkomstig van het Amsterdamse bureau NR6, waar zij in de rol van managing director zorg droeg voor de herpositionering van het bedrijf van internetbureau naar interactief reclamebureau. Daarnaast richtte zij in 2010 WWXS B.V. op, een uitgeverij van mobiele apps voor kinderen.

related partner content for mobile comes here

Bij Zanox heeft Allessie zich tot doel gesteld het productportfolio uit te breiden en uit te rollen over meerdere advertentiekanalen, waaronder mobiele en sociale media channels. Bij de uitbreiding van het productportfolio ligt de focus op het verrijken van het huidige performance display-aanbod met real-time-bidding (RTB). Via Zanox kunnen adverteerders hun branding- en prospectingstrategieën afstemmen op performance campagnes waardoor deze effectiever worden. 

Lauri Koop: &;Met haar bureauervaring weet Wanja niet alleen de behoefte van onze klanten treffend te vertalen naar een effectieve omni-channel strategie, maar kan zij bovendien ons commerciële team klaarstomen om performance optimalisatie over de gehele customer journey te realiseren. Met haar kennis kunnen we big data op een effectieve manier inzetten om onze klanten een zo hoog mogelijke ROI te geven.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in