Overslaan en naar de inhoud gaan

Wie gooit de deur voor Jan Mulder dicht?

In de nieuwe (interactieve) campagne van de Hersenstichting gaat Jan Mulder de deuren langs.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de commercial is te zien hoe Jan Mulder proffessor Marjo v.d Knaap ontmoet. Zij legt uit wat de hersenziekte Vanishing White Matter ( witte stof ziekte ) betekent. Ze won met haar onderzoek de Spinozaprijs. De kinderen die op dit moment de ziekte hebben, worden niet oud. Haar onderzoek naar mogelijke genezing wordt gesteund door de Hersenstichting.

related partner content for mobile comes here

In een interactieve online film krijgen mensen de keuze of ze de deur voor Mulder dichtgooien of open laten om het verhaal aan te horen. De interactieve versie is hier te zien zodra die live gaat. Ook gaat een iPhone-app live die de telefoon in een collectebus verandert en die doneren makkelijk maakt. De campagne is bedacht en gemaakt door Leukwerkt Worldwide.

De collecteweek van de Hersenstichting gaat van start op 27 januari.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in