Wie gooit de deur voor Jan Mulder dicht?


In de commercial is te zien hoe Jan Mulder proffessor Marjo v.d Knaap ontmoet. Zij legt uit wat de hersenziekte Vanishing White Matter ( witte stof ziekte ) betekent. Ze won met haar onderzoek de Spinozaprijs. De kinderen die op dit moment de ziekte hebben, worden niet oud. Haar onderzoek naar mogelijke genezing wordt gesteund door de Hersenstichting.
Tv-spot Hersenstichting 2014
In een interactieve online film krijgen mensen de keuze of ze de deur voor Mulder dichtgooien of open laten om het verhaal aan te horen. De interactieve versie is hier te zien zodra die live gaat. Ook gaat een iPhone-app live die de telefoon in een collectebus verandert en die doneren makkelijk maakt. De campagne is bedacht en gemaakt door Leukwerkt Worldwide.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe collecteweek van de Hersenstichting gaat van start op 27 januari.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid