Overslaan en naar de inhoud gaan

Werkverkeer: Het PR Bureau, AdCalls, Hornbach

Wie waren de 'movers en shakers' van deze week?
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het PR Bureau neemt Anouk Ballering en Aris Thijssen in dienst. Ballering gaat onder andere werken op de accounts van Absolut Vodka en W Amsterdam. Thijssen gaat aan de slag voor onder meer Stokke en foodora.

related partner content for mobile comes here

Lambert Burema, voorheen werkzaam als commercieel directeur voor FashionUnited, is nu eindverantwoordelijk voor het commercieel resultaat van recruitmentplatform Business Talent Network. Hij geeft leiding aan het commerciële team en wordt medeverantwoordelijk voor het (door)ontwikkelen van nieuwe businessmodellen. Burema heeft de ambitie om binnen een jaar de omzet te verdubbelen.

Bij AdCalls gaat Bente van den Bergh per augustus werken als Marketing Manager Partners Nederland. Ze werkte eerder bij Edelman PR, HEMA en Travelbird. Bij AdCalls is ze het aanspreekpunt voor de digital agencies.

Suzanne Henning is de nieuwe directeur van DuPho, beroepsorganisatie voor professionele fotografen. Zij volgt Peter van den Doel op. Henning zal een nieuwe missie en visie en strategie ontwikkelen voor de organisatie. Bekende programma’s zoals de Donkere Kamer en Fotokroniek blijven bestaan.

Bij Hornbach Bouwmarkt Nederland gaat Maarten Post aan de slag als marketingmanager. Post: ‘Samen met Hornbach wil ik de groeiambities onder de loep nemen en in al onze marketingactiviteiten de merkbekendheid centraal stellen. Maar eerst ga ik nog richting Hornbach Duitsland voor een intensieve opleiding.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in