Overslaan en naar de inhoud gaan

Voorbijgangers krijgen sneak preview nieuwe thriller Saskia Noort

Exterion Media en Ambo|Anthos uitgevers laten Nederland kennismaken met Huidpijn.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In de week voorafgaand aan de verschijning van het boek van de populaire schrijfster zijn door heel Nederland op Out-of-Home zinnen te lezen uit het boek dat 5 juli in de winkel ligt.

Omdat sociale media een belangrijk thema in het boek innemen, hebben Ambo|Anthos uitgevers en Exterion Media gekozen voor een bijpassende interactieve OOH-campagne. Op verschillende drukbezochte locaties worden voorbijgangers getriggerd om het boek te lezen; op treinstations, in de metro van Rotterdam en in het centrum van Amsterdam en Den Haag. Van pakkende regels uit het boek op abri’s en moving billboards tot aan korte teksten op bierviltjes.

Vervolgens worden fans via Instagram, Facebook of Twitter opgeroepen een foto van hun favoriete zin te delen met ‪#‎Huidpijn of ‪#‎SaskiaNoort. Hiermee maken zij kans op 2 kaarten voor de exclusieve boekpresentatie van Saskia Noort op 5 juli, of op 1 van de 10 gesigneerde exemplaren van Huidpijn. 


related partner content for mobile comes here


Guy Grimmelt, marketing & business development director Exterion Media: &;Dit is de grootste lancering van een Nederlands boek ooit. Ambo|Anthos uitgevers heeft met haar partners erg goed en breed nagedacht over deze campagne. Het doorvertalen van het boek naar alle touchpoints is prachtig uitgevoerd, waarbij de dominante kleur roze echt blijft hangen.&;

Maartje de Jong, marketingmanager Ambo|Anthos uitgevers: &;Het is fantastisch om te zien dat een plan werkt, zoals je wilt dat het werkt. En dat er vóór verschijnen van het boek al zoveel mensen – consumenten én boekverkopers – in beweging komen om met ons aan de Huidpijn-campagne te bouwen. We bouwen nu op naar 5 juli, de verschijningsdatum, want dan wordt het boek gelanceerd met een heuse talkshow die live te volgen zal zijn via Linda nieuws.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in