Viral van de week: Samsung Safety truck
Hoe disruptieve beeldschermtechnologie het aantal verkeersdoden kan terugdringen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Mijn vriendin noemt mij weleens gekscherend een reclameboef. Eigenlijk moet ik haar gelijk geven. Soms is reclame een business van commercieel snel scoren om matige producten verkopen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Dat dit niet altijd het geval hoeft te zijn, bewijst dit fraaie staaltje disruptief denken van Leo Burnett Argentinië. Dankzij een dashcam in de cabine en een groot vlak van beeldschermen op de laadklep kijkt de automobilist als het ware dwars door de truck heen. Met als resultaat 500 duizend views (and counting) èn een sterke daling van het aantal verkeersdoden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid