Overslaan en naar de inhoud gaan

Viral van de week: Samsung Safety truck

Hoe disruptieve beeldschermtechnologie het aantal verkeersdoden kan terugdringen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mijn vriendin noemt mij weleens gekscherend een reclameboef. Eigenlijk moet ik haar gelijk geven. Soms is reclame een business van commercieel snel scoren om matige producten verkopen.

related partner content for mobile comes here

Dat dit niet altijd het geval hoeft te zijn, bewijst dit fraaie staaltje disruptief denken van Leo Burnett Argentinië. Dankzij een dashcam in de cabine en een groot vlak van beeldschermen op de laadklep kijkt de automobilist als het ware dwars door de truck heen. Met als resultaat 500 duizend views (and counting) èn een sterke daling van het aantal verkeersdoden.


Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in