Overslaan en naar de inhoud gaan

Verschil tussen B2B-marketeers, B2C-marketeers "Durables" en B2C-marketeers "FMCG"

In mijn marketingleven heb ik een aantal verschillende marketingfuncties in verscheidende branches uitgevoerd. Daarbij ben ik er na…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In mijn marketingleven heb ik een aantal verschillende marketingfuncties in verscheidende branches uitgevoerd. Daarbij ben ik er na ervaring en een hoop gesprekken achter gekomen dat we in Nederland een onderscheid hebben tussen B2B-marketeers, B2C-markerteers "Durables" en B2C-marketeers "FMCG". Wat ik me afvraag en ter discussie wil stellen:"wat is het verschil tussen deze marketeers en kunnen zij makkelijk tussen deze vakgebieden wisselen van functie en wat kan de bijdrage van deze wisseling zijn?".Met andere woorden:" wat kan bijvoorbeeld een B2B-marketeer bijdragen aan de B2C-marketing-FMCG-wereld en andersom?".

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in