Verlieslijdend Dag komt bij Volkskrant


Dat heeft PCM besloten. PCM is samen met KPN eigenaar van Dag. De gratis krant zou sinds begin mei 9 miljoen euro verlies hebben geleden. De aanpassingen moeten de krant beter laten scoren bij lezers en adverteerders.
Een nauwere samenwerking met de Volkskrant betekent volgens hoofdredacteur Bob Witman van Dag niet dat beide kranten sterk op elkaar zullen gaan lijken. 'We gaan vaker artikelen uit de Volkskrant overnemen, maar het blijven duidelijk twee aparte kranten.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe gratis krant richt zich op een jonger publiek, van 18 tot 35 jaar, dat niet of nauwelijks betaalde kranten leest. Volgens Witman was het niveau mbo-plus en gaat dat nu opschuiven naar hbo-plus. 'Dat sluit ook beter aan bij de kranten van PCM.'
Bron: de Volkskrant.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid