Overslaan en naar de inhoud gaan

Tiny Riot gaat op in FremantleMedia, Arthur Clement vertrekt

FremantleMedia Netherlands integreert digital content label Tiny Riot per 1 januari 2018.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De producent neemt deze stap, omdat televisiecontent en online content inmiddels 'onlosmakelijk met elkaar zijn verbonden'. De naam Tiny Riot verdwijnt daarmee. General manager van Tiny Riot, Arthur Clement, gaat de integratie begeleiden en vertrekt daarna per 1 maart om zich te richten op 'een volgende uitdaging'.

related partner content for mobile comes here

FremantleMedia Netherlands begon vier jaar geleden onder leiding van Clement met het opzetten van digital format agency Tiny Riot. Klanten zijn Olvarit, Ministerie van Defensie, Gall & Gall, Praxis, Vriendenloterij, Ziggo, Allerhande en BankGiro Loterij. Ook worden er verschillende digitale formats gemaakt voor de MCN van RTL. Daarnaast werden de eigen IP-merken Continuum (online boyband) en het YouTube-kanaal Kleintjes geïntroduceerd.

Voor de klanten en medewerkers van Tiny Riot verandert er weinig. Met dien verstande dat FremantleMedia Netherlands gaat werken vanuit één creatieve afdeling waarbinnen het Tiny Riot label en het Blue Circle label beide vertegenwoordigd zullen zijn onder de naam van FremantleMedia Netherlands.

Georgette Schlick, CEO FremantleMedia Netherlands: “In feite is het de kroon op het werk van Arthur. Door zijn energie en doorzettingsvermogen zijn onze digitale activiteiten nu wat ze zijn. De missie van Arthur is hiermee geslaagd en afgerond.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in