Overslaan en naar de inhoud gaan

Stimorol Fresh & Clean event

Vandaag organiseert Stimorol op Eindhoven CS het Fresh & Clean event. Een regionale wedstrijd waarvoor je 'lef en zelfvertrouwen' nodig…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaag organiseert op Eindhoven CS het Fresh & Clean event. Een regionale wedstrijd waarvoor je 'lef en zelfvertrouwen' nodig hebt. Deze twee eigenschappen komen weer overeen met de merkwaarden van de kauwgom Fresh & Clean.

related partner content for mobile comes here

Consumenten in de regio Eindhoven, die zich hebben ingeschreven op de site, worden op basis van hun persoonlijke voorkeuren met een (nog) onbekend iemand gematcht, waarna ze direct prijzen kunnen winnen.

Die mogen ze daarna meteen doen, ondergaan of uitvoeren, op Station Eindhoven. In totaal zijn er 280 prijzen, variërend van samen dineren tot shoppen ter waarde van € 250 en van bowlen tot samen een weekend Berlijn plus zakgeld. Ook voor Berlijn geldt: meteen spullen pakken en vertrekken. De matches en bijbehorende prijzen worden rond 14.00 uur, 16.00 uur en 18.00 uur op het station bekendgemaakt.

‘Met deze actie willen we bijzondere en vriendschappelijke ontmoetingen stimuleren’, aldus Esmeralda de Punder, brandmanager Gum&Candy van Stimorol: ‘We ontmoeten allemaal elke dag zoveel potentieel interessante mensen, Fresh & Clean geeft dan het benodigde zelfvertrouwen om deze ontmoetingen ook echt aan te gaan.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in