Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma Digital investeert in Yunoo

Sanoma Digital gaat flink investeren in Yunoo, een online huishoudboekje.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op kunnen gebruikers inzicht krijgen in hun persoonlijke financiën. De site categoriseert automatisch inkomsten en uitgaven, zodat duidelijk wordt waaraan iemand zijn of haar geld besteedt. Yunoo geeft daarnaast aan hoeveel geld bespaard kan worden op maandelijkse lasten, zoals de telefoonrekening, energierekening of op verzekeringen.

related partner content for mobile comes here

De deelneming in Yunoo past in de strategie van Sanoma om haar portfolio uit te breiden met producten die consumenten inzicht geven en helpen om een keuze te maken. Sanoma heeft al meerdere product- en prijsvergelijkingssites binnen haar portfolio, waaronder en . Vorige week kondigde Sanoma Digital al de overname aan van , een site waar consumenten geholpen kunnen worden bij het vergelijken van producten en prijzen van energie-aanbieders.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in