Overslaan en naar de inhoud gaan

Sandd werkt aan overname SelektMail

Het Nederlandse postbedrijf Sandd wil concurrent SelektMail Nederland (onderdeel van Deutsche Post) overnemen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het overnambedrag is niet bekend gemaakt. Sandd is van plan de twee bezorgnetwerken voorlopig aan te houden en ze geleidelijk te integreren. De overname is nog onder voorbehoud van de gebruikelijke goedkeuringen, waaronder die van de Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMA).

related partner content for mobile comes here

Sandd is sinds 2001 actief op de Nederlandse postmarkt. Het verwerkt jaarlijks 450 miljoen poststukken. Het bedrijf ontstond nadat de Nederlandse regering besloot dat er meer ruimte moest komen op de Nederlandse postmarkt. Bij Sandd werken 14.000 mensen. Het hoofdkantoor staat in Apeldoorn en daarnaast zijn er nog 70 vestigingen verspreid over Nederland met landelijke dekking.

De voorgenomen overname komt niet als een verrassing. Al vorig jaar waren er tussen de twee postbedrijven. Gert-Jan Morsink, ceo van Sandd: “Dit is een goede dag voor Sandd en een goede dag voor de Nederlandse postmarkt. Al tien jaar lang zijn wij een stabiele en betrouwbare partner voor onze klanten, en deze stap stelt ons in staat om daar weer verder aan te bouwen. Wij zien vandaag een ambitie verwezenlijkt worden.”

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in