Overslaan en naar de inhoud gaan

Samsung kwaad over ‘viral’ brekend mobieltje

Het Zuid-Koreaanse elektronicaconcern Samsung is een onderzoek begonnen naar een filmpje op het internet waarin een glimlachende vrouw het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat maakte het concern vrijdag bekend. Volgens Samsung wordt in de clip onterecht gesuggereerd dat zijn Ultra Edition makkelijk breekbaar is. Het filmpje duurt 21 seconden en heeft als titel: "Mobieltjes van Samsung, makkelijk te breken in één poging!" De in juni uitgebrachte Samsung Ultra Edition is een van de dunste mobieltjes ter wereld.

related partner content for mobile comes here

Samsung meent dat er kwade opzet in het spel is. Het bedrijf vermoedt dat het mobieltje van tevoren is beschadigd om het zo makkelijker te kunnen breken. "De telefoon is stevig want hij is gemaakt van materialen zoals magnesium en plastic versterkt met fiberglas. We voeren daarom een onderzoek uit naar wie het filmpje heeft gemaakt en op het internet heeft verspreid." (ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in