RTL4 in week 35 marktleider


Zusterzender RTL5 scoorde 5,3 procent en RTL7 3,6. RTL Nederland komt daarmee uit op 25,7 procent. SBS6 had 11,5 Net5 5,5 en Veronica 4,3. Samen komen de SBS-zenders uit op 21,3. De publieke zenders hadden een gezamenlijk aandeel van 28,7 procent: Nederland 1 11,8, Nederland 2 11,6 en Nederland 3 5,3. Talpa deed het goed met een marktaandeel van 9,4 procent.
Best bekeken programma was de WK-kwalificatiewedstrijd Armenië-Nederland met 2,2 miljoen kijkers. Hart van Nederland op maandag was goed voor 1,75 miljoen kijkers, gevolgd door het Journaal van 20.00 uur op donderdag met 1,74 miljoen kijkers. GTST op vrijdag trok 1,63 miljoen belangstellenden en aansluitend 3000x GTST had 1,53 miljoen kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid