
De vier zenders van RTL Nederland hadden 27,3 pct en de drie zenders van SBS Broadcasting behaalden een aandeel van 21,0 pct. Marktleider Nederland 1 had een aandeel van 23,3 pct. RTL 4 was tweede zender met een aandeel van 15,7, terwijl SBS 6 op 12,6 uitkwam.
Het al weken achter elkaar best bekeken programma, Boer zoekt vrouw, had dit keer 4.005.000 kijkers. De twee andere Nederland 1-programma's op zondag, NOS Journaal (ruim 3 miljoen kijkers) en Studio Sport Eredivisie (bijna 3 miljoen kijkers) waren tweede en derde.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersChannel Marketing Manager Project Business
SomfyBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee