Overslaan en naar de inhoud gaan

PR Force ook in Nederland

Eind juni is PR Force Nederland opgericht met als aandeelhouders Neve Public Relations uit Beverwijk en PR Force uit Brussel. De tien…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uiteindelijk zullen alle activiteiten van Neve moeten worden geïntegreerd met de internationale PR Force organisatie. In België is dit bureau de laatste vijf jaar sterk gegroeid. Omdat steeds meer klanten hun pr in de gehele Benelux wilden regelen, zijn beide bureaus tot de fusie overgegaan. Met 45 medewerkers zal PR Force Benelux een totale omzet van ruim elf miljoen gulden behalen in 2001. Op de Nederlandse markt zijn onder meer One.tel, Bloomberg TV en Pulse.Interactive klanten van Neve. In België werkt PR Force voor bedrijven als Heinz, Douwe Egberts, Ernst & Young en Procter & Gamble.

related partner content for mobile comes here

Richard Neve, managing director van het nieuwe PR Force Nederland over de fusie: 'Door de werkwijze van de professionals in de kantoren in Brussel en Beverwijk verregaand te integreren kunnen we onze cliënten de mogelijkheid bieden om én de Benelux als één markt te benaderen én tegelijkertijd rekening te houden met de verschillen in cultuur en aanpak in beide landen.' PR Force Nederland zal zich blijven concentreren op het adviseren en assisteren van bedrijven en non-profitorganisaties bij het omgaan met de nieuwsmedia. het is de bedoeling om net als in België alle pr-activiteiten aan te kunnen bieden. Deze zomer zal bijvoorbeeld de fmcg-unit verder worden uitgebouwd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in