Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips met P&G in elektrische tandenborstels

Philips gaat samen met Procter & Gamble een elektrische tandenborstel op de markt brengen, waarbij de toevoer van tandpasta automatisch…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de samenwerking voegt Philips een nieuw hoofdstuk toe aan de reeks van allianties die de afgelopen jaren zijn gesloten met grote consumentenbedrijven. Daaronder bevinden zich Douwe Egberts (koffiezetapparaten), Nivea (scheerapparaten), Unilever (strijkijzers) en Interbrew (tapinstallaties).

related partner content for mobile comes here

Voor het nieuwe product, IntelliClean System, levert het concern het tandpastamerk Crest. De nieuwe tandenborstel, die in twee minuten een goede poetsbeurt garandeert, ligt in het eerste kwartaal van volgend jaar in de Amerikaanse schappen. Philips heeft daar met Sonicare-tandenborstels al een sterke marktpositie. De grootste rivaal is Gillette met Oral B.

De Nederlandse consument maakt waarschijnlijk in de tweede helft van volgend jaar kennis met het apparaat. Dat wordt wel met een ander merk, want Crest is in Nederland niet te koop (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in