Philips met P&G in elektrische tandenborstels


Met de samenwerking voegt Philips een nieuw hoofdstuk toe aan de reeks van allianties die de afgelopen jaren zijn gesloten met grote consumentenbedrijven. Daaronder bevinden zich Douwe Egberts (koffiezetapparaten), Nivea (scheerapparaten), Unilever (strijkijzers) en Interbrew (tapinstallaties).
Voor het nieuwe product, IntelliClean System, levert het concern het tandpastamerk Crest. De nieuwe tandenborstel, die in twee minuten een goede poetsbeurt garandeert, ligt in het eerste kwartaal van volgend jaar in de Amerikaanse schappen. Philips heeft daar met Sonicare-tandenborstels al een sterke marktpositie. De grootste rivaal is Gillette met Oral B.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Nederlandse consument maakt waarschijnlijk in de tweede helft van volgend jaar kennis met het apparaat. Dat wordt wel met een ander merk, want Crest is in Nederland niet te koop (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid