Overslaan en naar de inhoud gaan

IBM sponsort Het Nationale Ballet

IBM heeft een overeenkomst gesloten om driejarig partner te worden van de kindervoorstellingen van Het Nationale Ballet. De samenwerking…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze samenwerking is tot stand gekomen door Rights to Create. Dit seizoen staat met ‘Assepoester’ en ‘Russische Sprookjes’ voor IBM vooral de educatieve en sociaal-maatschappelijke opzet van deze kindervoorstellingen van Het Nationale Ballet centraal. Hiermee worden voorstellingen mogelijk gemaakt voor scholen met géén tot zeer weinig budget voor culturele educatie.

related partner content for mobile comes here

Ook wordt het partnership ingezet als onderdeel van de relatiemarketing en het onderstrepen van de positieve aanwezigheid van IBM als Amsterdams bedrijf in de samenwerking met het in Amsterdam gevestigde Nationale Ballet.
Rights to Create wees IBM op Het Nationale Ballet. Als onafhankelijk opererend sponsor consultancybureau heeft deze organisatie zich gespecialiseerd in kunst, cultuur, entertainment en sociaal maatschappelijke projecten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in