Oranje-inhaakcampagne epilepsiefonds
Hiermee haakt het fonds in op de oranjegekte die in Nederland op gang begint te komen. Want op het sportveld is ‘Aanvallen!’ geweldig, maar er zijn in Nederland talloze mensen voor wie het woord ‘aanvallen’ een hele andere betekenis heeft; dat zijn de tienduizenden mensen met epilepsie, aldus het epilepsiefonds. De campagne, waarin ambassadeur Erwin Koeman een prominente rol speelt, is ontwikkeld door bureau MindState uit Hilversum.
De campagne bestaat onder andere uit een door Astrid Joosten ingesproken radiocommercial, een Socuteraspot, dagblad-advertenties, collectematerialen en een speciale ‘Aanvallen!’-voetbalwebgame. Deze webgame wordt onder andere onder de aandacht gebracht met een bannercampagne op bijvoorbeeld voetbalgerelateerde sites. Daarnaast zijn er voor de aftrap van de campagne diverse pr-acties gepland. Ook wordt het publiek aangemoedigd de game aan zo veel mogelijk mensen door te mailen, waarbij men door Koeman gesigneerde oranje ‘Aanvallen!’-T-shirts kan winnen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid