ING Bank denkt weer met u mee


Na jaren van sluitingen en het afbouwen van de dienstverlening gaat ING daarmee nu tegen de trend in. ‘De bank is te veel vervreemd van zijn klanten', zegt directeur Joost van der Does de Willebois van ING Bank Nederland. Van de 250 kantoren hebben nog slechts honderd vestigingen een kas in huis. Dat betekent dat in 150 kleinere plaatsen klanten van ING Bank geen geld kunnen storten of opnemen aan de balie van de bank. De laatste jaren is deze service wegbezuinigd. Tegelijkertijd sloot ING Bank stap voor stap honderd vestigingen.
Dat gaat ING veranderen. ‘Het kantoor komt bij ons weer centraal te staan bij de bank' , aldus Van der Does de Willebois. Zijn plan is meer persoonlijk contact met klanten te krijgen en geen kantoren meer te sluiten. Sterker nog, uitbreiding wordt overwogen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOm de veranderingen kracht bij te zetten, stofte ING een oude slogan af. Met ‘ING Bank denkt met u mee' keert de bank letterlijk terug naar het verleden. Voorheen was het de Nederlandse Middenstandsbank (NMB), na een fusie met de Postbank sinds 1991 ING Bank, die hiermee naamsbekendheid verwierf. De multimediale campagne start op 24 mei. Verder is de huisstijl aangepast en broedt ING Bank op nieuwe concepten. De campagne werd gemaakt door TBWANeboko Campaign.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid