Overslaan en naar de inhoud gaan

ING Bank denkt weer met u mee

ING Bank gaat de komende tijd het uitgeklede kantorennetwerk weer optuigen en mogelijk uitbreiden. Daarvoor wordt de aloude en beroemde…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na jaren van sluitingen en het afbouwen van de dienstverlening gaat ING daarmee nu tegen de trend in. ‘De bank is te veel vervreemd van zijn klanten', zegt directeur Joost van der Does de Willebois van ING Bank Nederland. Van de 250 kantoren hebben nog slechts honderd vestigingen een kas in huis. Dat betekent dat in 150 kleinere plaatsen klanten van ING Bank geen geld kunnen storten of opnemen aan de balie van de bank. De laatste jaren is deze service wegbezuinigd. Tegelijkertijd sloot ING Bank stap voor stap honderd vestigingen.

related partner content for mobile comes here

Dat gaat ING veranderen. ‘Het kantoor komt bij ons weer centraal te staan bij de bank' , aldus Van der Does de Willebois. Zijn plan is meer persoonlijk contact met klanten te krijgen en geen kantoren meer te sluiten. Sterker nog, uitbreiding wordt overwogen.

Om de veranderingen kracht bij te zetten, stofte ING een oude slogan af. Met ‘ING Bank denkt met u mee' keert de bank letterlijk terug naar het verleden. Voorheen was het de Nederlandse Middenstandsbank (NMB), na een fusie met de Postbank sinds 1991 ING Bank, die hiermee naamsbekendheid verwierf. De multimediale campagne start op 24 mei. Verder is de huisstijl aangepast en broedt ING Bank op nieuwe concepten. De campagne werd gemaakt door TBWANeboko Campaign.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in