Overslaan en naar de inhoud gaan

Onderzoek naar De Efteling bekroond

Maddy Hoovers en Viviënne van Jaarsveld hebben met hun onderzoek naar de samenwerking tussen de Efteling en het Wereld Natuur Fonds een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Eindhovense communicatiestudenten kregen de prijs uit handen van Peter van den Besselaar, directeur Bex*communicatie. Zij schrijven over de betekenis van de samenwerking tussen de Efteling en het Wereld Natuur Fonds voor de merkkracht van het attractiepark. Eerder dit jaar kwam de Efteling als sterkste merk naar voren in een onderzoek van duizenden merken door Young & Rubicam.

related partner content for mobile comes here

“De scriptie is doortrokken van de drive om te begrijpen hoe de consument kiest, hoe voorkeuren worden opgebouwd en hoe sterke merken daarop in kunnen spelen,”? schrijft de jury.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in