Nieuwe poll: Oranje komt er aan!
Ja, het gaat weer beginnen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het EK Voetbal zal de oranje-gekte wel weer tot grote hoogte doen opzwepen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Of niet natuurlijk, als Nederland na de eerste twee wedstrijden al klaar is...maar daar moeten de meeste marketeers natuurlijk helemaal niet aan denken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe vraag dit keer: alles wordt weer oranje, maar wat moet de marketeer daar mee?
Is het nog steeds een business opportunity? Of is het een valkuil (want hoe val je in hemelsnaam nog op tussen al het geweld van Heineken, AH, SuperDe Boer en Nationale Nederlanden?).
Of is het een mogelijkheid om te kijken wat anderen doen, maar moet je vooral zelf je handen niet branden?
Stem!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid