Natwerk achter campagne overzichtstentoonstelling Miró & CoBrA


Met tien korte filmpjes op social media, een tv-commercial en outdoorposters in samenwerking met grafisch ontwerper Bas Koopmans, laat Natwerk zien hoe bijzonder deze tentoonstelling is.
In de campagne kijken steeds twee mensen samen naar de schilderijen. Hierdoor ontstaan grappige dialogen, zoals het gesprek tussen twee vrienden, die in een van de commercials tot een typisch mannelijke ontdekking komen: 'oh, natuurlijk! Navel, billen, borsten.. nú zie ik het ineens!'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe commercial is te zien op de Facebook-pagina van het museum.
De campagne heeft als doel zoveel mogelijk bezoekers te trekken naar het museum.
De expositie is tot en met 31 januari 2016 in het CoBrA Museum in Amstelveen te zien.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid