Overslaan en naar de inhoud gaan

Mona Merk van Het Jaar 2009

Mona is door de Nederlandse supermarktklant gekozen als Merk van het Jaar 2009. Dit maakte de Federatie Nederlandse Levensmiddelen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit handen van FNLI-voorzitter Freek Rijna ontving Mona, onderdeel van FrieslandCampina, de derde editie van de ‘FNLI Merk van het Jaar Award’.

related partner content for mobile comes here

De Award beloont het krachtigste levensmiddelenmerk van het jaar. De Award is in het leven geroepen door de Federatie Nederlandse Levensmiddelen Industrie in samenwerking met EFMI Business School in Leusden en onderzoeksbureau GfK Panel Services Benelux in Dongen, om de waardering van de Nederlandse supermarktklant direct tot uitdrukking te brengen. De merken zijn via een consumentenonderzoek beoordeeld op hun kwaliteit, innovativiteit en expressiviteit.

De ‘FNLI Award Merk van het Jaar’ is dit jaar voor de derde keer uitgereikt. De winnaar is het merk dat absoluut de hoogste score voor gemeten merkkracht heeft behaald. Naast FrieslandCampina vielen er nog meer merken in de prijzen. Zo hebben Verkade, Douwe Egberts, Pickwick en Dr. Oetker een eervolle vermelding gekregen voor respectievelijk de tweede, derde, vierde en vijfde plaats. De volgende merken hebben het hoogst gescoord in zeven verschillende subcategorieën:

Op is meer informatie te vinden over de verkiezing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in