Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN opent schademeldpunt e-mail gedupeerden

Telecombedrijf KPN heeft een schademeldpunt geopend voor klanten, die direct financieel nadeel hebben ondervonden als gevolg van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Klanten kunnen via het kiezen om online een formulier in te vullen of deze gratis per post op te sturen. Een speciaal team neemt de meldingen in behandeling; klanten krijgen binnen een maand uitsluitsel. Het meldpunt blijft tot en met 15 maart open.

related partner content for mobile comes here

In een maandagochtend heeft KPN zijn excuses aangeboden voor het uitschakelen van de KPN-mail op vrijdag en zaterdag. Dat deed de onderneming in advertenties in onder meer De Telegraaf en het Financieele Dagblad (FD).

In de advertentie wees het telecombedrijven klanten nog eens op het belang van het wijzigen van hun wachtwoord uit voorzorg tegen mogelijk misbruik van hun privégegevens. Inmiddels hebben KPN-klanten ruim 225.000 wachtwoorden gewijzigd. Daarmee hebben ze volgens KPN de zekerheid dat zij hun e-mail veilig kunnen gebruiken.

KPN is zich er naar eigen zeggen van bewust dat de gebeurtenissen van de afgelopen dagen tot overlast hebben geleid. “Wij vragen niet om uw begrip, maar vinden het wel belangrijk om te zeggen dat we op de eerste plaats aan de veiligheid van uw gegevens hebben gedacht,” aldus KPN. (KPN, ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in