KPN opent schademeldpunt e-mail gedupeerden
Klanten kunnen via het schademeldpunt kiezen om online een formulier in te vullen of deze gratis per post op te sturen. Een speciaal team neemt de meldingen in behandeling; klanten krijgen binnen een maand uitsluitsel. Het meldpunt blijft tot en met 15 maart open.
In een dagbladadvertentie maandagochtend heeft KPN zijn excuses aangeboden voor het uitschakelen van de KPN-mail op vrijdag en zaterdag. Dat deed de onderneming in advertenties in onder meer De Telegraaf en het Financieele Dagblad (FD).
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaIn de advertentie wees het telecombedrijven klanten nog eens op het belang van het wijzigen van hun wachtwoord uit voorzorg tegen mogelijk misbruik van hun privégegevens. Inmiddels hebben KPN-klanten ruim 225.000 wachtwoorden gewijzigd. Daarmee hebben ze volgens KPN de zekerheid dat zij hun e-mail veilig kunnen gebruiken.
KPN is zich er naar eigen zeggen van bewust dat de gebeurtenissen van de afgelopen dagen tot overlast hebben geleid. “Wij vragen niet om uw begrip, maar vinden het wel belangrijk om te zeggen dat we op de eerste plaats aan de veiligheid van uw gegevens hebben gedacht,” aldus KPN. (KPN, ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid