KhannaReidinga gelanceerd met viral hit
Het nieuwe bureau KhannaReidinga heeft zichzelf op de wereldkaart gezet met de virale hit voor het fictieve merk Boss Noodles.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Samen met regisseur Andre Maat maakte KhannaReidinga de perfecte parodie op een Chinese commercial. Hiermee werden alle viral- en meme charts gehaald. Zo werd de film op Imgur binnen een dag meer dan een miljoen keer bekeken en op YouTube ruim 300.000 keer.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
KhannaReidinga is opgericht door Rikki Khanna (ex-AKQA) en voormalig Pool-oprichter Hesling Reidinga. Het bureau werkt inmiddels voor klanten als Axe, TomTom en Starbucks. Het idee voor de viral ontstond spontaan. 'Het is een klein idee dat we samen met Andre zijn gaan maken. Het is mooi om te zien dat iedereen het er over heeft. Het demonstreert goed wat een merk kan doen als het luistert naar wat het publiek wil zien', zegt Reidinga.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid