Overslaan en naar de inhoud gaan

KhannaReidinga gelanceerd met viral hit

Het nieuwe bureau KhannaReidinga heeft zichzelf op de wereldkaart gezet met de virale hit voor het fictieve merk Boss Noodles.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Samen met regisseur Andre Maat maakte KhannaReidinga de perfecte parodie op een Chinese commercial. Hiermee werden alle viral- en meme charts gehaald. Zo werd de film op Imgur binnen een dag meer dan een miljoen keer bekeken en op YouTube ruim 300.000 keer.

related partner content for mobile comes here

KhannaReidinga is opgericht door Rikki Khanna (ex-AKQA) en voormalig Pool-oprichter Hesling Reidinga. Het bureau werkt inmiddels voor klanten als Axe, TomTom en Starbucks. Het idee voor de viral ontstond spontaan. 'Het is een klein idee dat we samen met Andre zijn gaan maken. Het is mooi om te zien dat iedereen het er over heeft. Het demonstreert goed wat een merk kan doen als het luistert naar wat het publiek wil zien', zegt Reidinga.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in