Introductie nieuwe Ford naar BlueberryFrog
Ford Motor heeft het Amsterdamse BlueberryFrog gekozen voor de introductie van een nieuw automerk in Europa. Het guerillamarketingbureau is…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
BlueberryFrog won het account na een pitch met andere, niet nader genoemde vergelijkbare bureaus, aldus Advertising Age. Belangrijkste Ford-bureau in Europa is Ogilvy & Mather Worldwide. In plaats van advertenties in conventionele media, hanteert BlueberryFrog andere vormen, zoals virale e-mails en evenementen. In maart koos het Amerikaanse telefoniebedrijf Sprint Corp, voor StrawberryFrog en BlueberryFrog voor het behandelen van haar reclame-account buiten de VS. In diezelfde maand maakte Blueberry een campagne voor Europcar gericht op Engeland.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid