Overslaan en naar de inhoud gaan

Introductie nieuwe Ford naar BlueberryFrog

Ford Motor heeft het Amsterdamse BlueberryFrog gekozen voor de introductie van een nieuw automerk in Europa. Het guerillamarketingbureau is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

BlueberryFrog won het account na een pitch met andere, niet nader genoemde vergelijkbare bureaus, aldus Advertising Age. Belangrijkste Ford-bureau in Europa is Ogilvy & Mather Worldwide. In plaats van advertenties in conventionele media, hanteert BlueberryFrog andere vormen, zoals virale e-mails en evenementen. In maart koos het Amerikaanse telefoniebedrijf Sprint Corp, voor StrawberryFrog en BlueberryFrog voor het behandelen van haar reclame-account buiten de VS. In diezelfde maand maakte Blueberry een campagne voor Europcar gericht op Engeland.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in