
Multiscreen is volgens haar een belangrijk thema omdat de consument steeds meer werkt met verschillende schermen, binnen-en buitenshuis. Een adverteerder zal op al deze schermen een rol moeten spelen, wil hij de consument nog kunnen bereiken. Overgoor: ‘Maar de adverteerder denkt vanuit een concept, benaderen jullie het dan niet verkeerd,vanuit de hardware?’
Smit:’Nee, als je vanuit schermen denkt kun je de hardware juist weglaten. Met multiscreen krijg je een axtra dimensie, namelijk de relevantie in tijd. Qua gebruiksmoment en moment waarop het gepercipieerd wordt.’
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWVolgens Smit zitten we niet meer in een testfase. ‘Dat je het als adverteerder eerst een keertje test oke, maar het moet nu echt gaan gebeuren. Kijk naar de hoeveelheid mobiele telefoons die er in omloop zijn. En het geldt voor alle categorieën, van high- tot low-involvement producten.’
Dit interview is onderdeel van een drieluik over het thema Multiscreen, de andere twee programma's zijn terug te zien in het Inside the Industry-dossier op Marketingonline.nl
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee