Hyves: content in plaats van vrienden (brandbarometer)
In de schaduw van de opmars van Facebook, lijkt het eens zo succesvolle Hyves een langzame dood te sterven. Afgelopen jaar daalde het…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In de schaduw van de opmars van Facebook, lijkt het eens zo succesvolle Hyves een langzame dood te sterven. Afgelopen jaar daalde het gebruik van het Nederlandse sociale netwerk met maar liefst 38 procent. In dezelfde periode steeg het aantal gebruikers van Facebook met 45 procent. Hyves, met een 16e plek de hoogste nieuwe binnenkomer in de Brandbarometer van Clipit, zit onmiskenbaar in zwaar weer.Met een nieuwe strategie probeert moedermaatschappij TMG de koers te verleggen en te redden wat er te redden valt. Naar de brandbarometer
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid