Overslaan en naar de inhoud gaan

Hyves: content in plaats van vrienden (brandbarometer)

In de schaduw van de opmars van Facebook, lijkt het eens zo succesvolle Hyves een langzame dood te sterven. Afgelopen jaar daalde het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de schaduw van de opmars van Facebook, lijkt het eens zo succesvolle Hyves een langzame dood te sterven. Afgelopen jaar daalde het gebruik van het Nederlandse sociale netwerk met maar liefst 38 procent. In dezelfde periode steeg het aantal gebruikers van Facebook met 45 procent. Hyves, met een 16e plek de hoogste nieuwe binnenkomer in de Brandbarometer van Clipit, zit onmiskenbaar in zwaar weer.Met een nieuwe strategie probeert moedermaatschappij TMG de koers te verleggen en te redden wat er te redden valt.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in