GVR start digitaal KennisCentrum


Het GVR en WARC (World Advertising Research Center met meer dan 25.000 artikelen, onderzoeksrapporten en casestudies over advertising, brandmanagement en mediakeuze) willen relevante vakinformatie voor GVR-leden ontsluiten. In het gezamenlijke KennisCentrum zullen alle bestaande WARC publicaties en tevens nieuwe (Nederlandstalige) GVR-publicaties opgenomen worden.
GVR leden genieten daarbij voordelen op diensten en krijgen korting op de abonnementstarieven. Het nieuwe KennisCentrum vormt het centrale onderdeel van het GVR kennisplatform dat ook publicaties verzorgt, kennisbijeenkomsten organiseert en houder is van de leerstoel Commerciële Communicatie aan de Universiteit van Amsterdam.
De GVR-leden hebben de keuze uit drie abonnementsvormen. Het bronzen lidmaatschap biedt onbeperkt toegang tot alle Nederlandstalige documenten, abstracts van alle andere documenten en nieuws, checklists, statistieken, catalogi en WARC Alerts. Iedereen die lid is van het GVR krijgt automatisch een bronzen lidmaatschap. Het zilveren en gouden lidmaatschap biedt meer informatie, maar kost dan ook 400 euro en 2250 euro per jaar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid