Overslaan en naar de inhoud gaan

GVR start digitaal KennisCentrum

Het GVR, Centrum voor Marketingcommunicatie, begint deze week in nauwe samenwerking met WARC, een nieuw digitaal KennisCentrum dat voor de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het GVR en WARC (World Advertising Research Center met meer dan 25.000 artikelen, onderzoeksrapporten en casestudies over advertising, brandmanagement en mediakeuze) willen relevante vakinformatie voor GVR-leden ontsluiten. In het gezamenlijke KennisCentrum zullen alle bestaande WARC publicaties en tevens nieuwe (Nederlandstalige) GVR-publicaties opgenomen worden.
GVR leden genieten daarbij voordelen op diensten en krijgen korting op de abonnementstarieven. Het nieuwe KennisCentrum vormt het centrale onderdeel van het GVR kennisplatform dat ook publicaties verzorgt, kennisbijeenkomsten organiseert en houder is van de leerstoel Commerciële Communicatie aan de Universiteit van Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

De GVR-leden hebben de keuze uit drie abonnementsvormen. Het bronzen lidmaatschap biedt onbeperkt toegang tot alle Nederlandstalige documenten, abstracts van alle andere documenten en nieuws, checklists, statistieken, catalogi en WARC Alerts. Iedereen die lid is van het GVR krijgt automatisch een bronzen lidmaatschap. Het zilveren en gouden lidmaatschap biedt meer informatie, maar kost dan ook 400 euro en 2250 euro per jaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in