
Eventive organiseerde de actie ‘Smeer ‘m met Neckermann’ waarvoor 251 strandgangers zich gedurende twee minuten insmeerden met zonnebrandcrème op het strand in Scheveningen, zo schrijft zibb.nl.
De actie werd onder de aandacht gebracht via de eigen Neckermann-website en sociale netwerksites. Ook het Eventive-promotieteam deed zijn best om voorbijgangers zo gek te krijgen zich te laten insmeren. Er was ook flink wat media-aandacht voor de ‘Smeer ‘m met Neckermann’-recordpoging.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMet de ludieke actie ondersteunt Neckermann zijn campagne ‘Smeer ‘m met een Last Minute’, die op 1 juli is begonnen. Deze campagne wijst vakantiegangers op het brede aanbod van last minutes in het Neckermann-portfolio.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee