Overslaan en naar de inhoud gaan

Guinness-record ‘insmeren’ voor Neckermann

Touroperator Neckermann heeft met een idee van Eventive Business Events het Guinness World Record ‘insmeren’ gevestigd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eventive organiseerde de actie ‘Smeer ‘m met Neckermann’ waarvoor 251 strandgangers zich gedurende twee minuten insmeerden met zonnebrandcrème op het strand in Scheveningen, zo schrijft .

related partner content for mobile comes here

De actie werd onder de aandacht gebracht via de eigen Neckermann- en sociale netwerksites. Ook het Eventive-promotieteam deed zijn best om voorbijgangers zo gek te krijgen zich te laten insmeren. Er was ook flink wat media-aandacht voor de ‘Smeer ‘m met Neckermann’-recordpoging.

Met de ludieke actie ondersteunt Neckermann zijn campagne ‘Smeer ‘m met een Last Minute’, die op 1 juli is begonnen. Deze campagne wijst vakantiegangers op het brede aanbod van last minutes in het Neckermann-portfolio.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in