Overslaan en naar de inhoud gaan

Grolsch kiest voor Goud Uberconnected

Na een uitgebreide oriëntatie koos Grolsch voor Goud Uberconnected als digital agency.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het bureau zal zich bezighouden met de ontwikkeling van een digitale strategie, social media activaties en content. Daarnaast vallen de ontwikkeling van social care en community management binnen de opdracht, die Goud Uberconnected voor de merken Grolsch en Kornuit gaat uitvoeren.

related partner content for mobile comes here

De visie op merkactivatie, aangestuurd vanuit het denken op basis de Activatie Loop heeft een belangrijke rol gespeeld bij de keuze van Grolsch voor Goud Uberconnected. &;De manier waarop sociale conversaties worden gevolgd en hoe daarop creatief wordt geacteerd, spreekt ons bijzonder aan&;, zegt Melanie Koning, Marketing Manager van Grolsch.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in