Grolsch kiest voor Goud Uberconnected
Na een uitgebreide oriëntatie koos Grolsch voor Goud Uberconnected als digital agency.


Het bureau zal zich bezighouden met de ontwikkeling van een digitale strategie, social media activaties en content. Daarnaast vallen de ontwikkeling van social care en community management binnen de opdracht, die Goud Uberconnected voor de merken Grolsch en Kornuit gaat uitvoeren.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De visie op merkactivatie, aangestuurd vanuit het denken op basis de Activatie Loop heeft een belangrijke rol gespeeld bij de keuze van Grolsch voor Goud Uberconnected. 'De manier waarop sociale conversaties worden gevolgd en hoe daarop creatief wordt geacteerd, spreekt ons bijzonder aan', zegt Melanie Koning, Marketing Manager van Grolsch.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid