Overslaan en naar de inhoud gaan

Bolletje kiest na bureau-oriëntatie voor Millford

Bolletje vindt dat nu fase is aangebroken waarin de visuele identiteit van het merk helder moet worden gepresenteerd.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Millford en Bolletje gaan de komende periode aan de slag met de merkidentiteit en het assortiment van het merk.

related partner content for mobile comes here

Sándor van Mil, marketing manager Bolletje: &;Bolletje heeft de laatste jaren op succesvolle wijze een groot aantal concepten geïntroduceerd, met name gericht op het ontbijtmoment en de tussendoor behoefte. Nu is de fase aangebroken waarin de visuele identiteit van het merk helder moet worden gepresenteerd, zonder de kracht van deze concepten aan te tasten. We zijn vol vertrouwen dat er door de samenwerking met Millford een stevige stap gezet zal worden in de wijze waarop onze heerlijke bakkersproducten worden gepresenteerd. Aantrekkelijk, helder en lekker fris!&;

Erik de Graaf, creative director & partner Millford: &;We zijn allemaal ontzettend trots dat we weer een fantastisch iconisch Hollands merk kunnen toevoegen aan ons klantenportfolio. We kijken ernaar uit het unieke karakter van Bolletje nog sterker en eenduidiger terug te laten komen in haar visuele identiteit.&;

Het bureau dat hiervoor verantwoordelijk was voor de visuele identiteit van Bolletje, is Brum Design (zie verschillende verpakkingsontwerpen in dit bericht).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in