Overslaan en naar de inhoud gaan

Gouden EVA's voor NH, Pfizer, Parool en Heineken

Van de tien genomineerden voor de nationale event awards, de EVA 2005, zijn er vier bekroond met goud: NH Hoteles, Pfizer, Het Parool en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zilver was er voor Randstad en Nuon. Brons ging naar Randstad, BMW, Grolsch en Rabobank. De prijzen werden 18 april uitgereikt tijdens een feestelijk diner in Hotels van Oranje (Noordwijk).

related partner content for mobile comes here

De EVA, een initiatief van Stichting Excellent Event, beloont opdrachtgevers die de effectieve kracht van het event als communicatie-instrument onderkennen en die durf en inzicht tonen door voor creatieve concepten te kiezen. Met de EVA wordt het event als effectief communicatiemiddel onder de aandacht gebracht.

"De jury is sterk van mening dat de EVA een dominante plaats gaat innemen tussen de reeds bestaande prijzen die men kan verdienen in marketing, sales en communicatieland," schrijft de jury in haar rapport.
Een compacte versie van het juryrapport is te vinden op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in