Overslaan en naar de inhoud gaan

"Gezonde voeding staat op punt van doorbreken"

Gezond en biologisch eten staat op het punt om werkelijk door te breken, stelt directeur Willem Brethouwer van het onderzoeksbureau…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Brethouwer vond net als vorig jaar 1,5 miljoen Nederlanders die een bewuste levensstijl nastreven. Dat is 15,1 procent van de bevolking van 18 jaar en ouder.

De Amerikaanse socioloog Paul Ray noemde ze de 'Cultural Creatives' (CC). Vooral deze groep burgers maakt zich zorgen over de wereld, ecologische effecten, achterstelling van vrouwen en kinderen en streeft een betere leefomgeving na. Het zijn mensen met een sterk persoonlijke levensstijl, waarvoor de sympathie in Nederland het afgelopen iets is gegroeid.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in