Overslaan en naar de inhoud gaan

Frijters van Alex Marketeer of the Year 2004

René Frijters (44), directeur en mede-oprichter van beleggersbank Alex is gekozen tot Marketeer of the Year 2004.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij is de marketeer van het afgelopen jaar die op meest vernieuwende en succesvolle wijze nieuwe én oude marketinginstrumenten inzet. Gisteravond is de prijs uitgereikt aan Frijters tijdens de PIM Marketing Innovatie Dag op Schiphol. De prijs is een initiatief van het Platform Innovatie in Marketing, (PIM), Tijdschrift voor Marketing en NIMA.

related partner content for mobile comes here

Volgens de jury is Frijters ´de motor achter het succes van Alex´. ´In 2003 is zijn klantenbestand, ondanks het slechte beursklimaat, met 13 procent gegroeid. In 2003 bedroeg de groei van het aantal uitgevoerde transacties 28 procent en de omzetgroei 25 procent. De effectieve en innovatieve manier van marketing gericht op prospects en klanten heeft ertoe bijgedragen dat Alex op het commerciële vlak blijft groeien met een winst in 2003 tussen de 5 en 10 miljoen euro.´
Naast Frijters waren ook Peter Vertregt (42) marketingdirecteur van Heineken Nederland en René van der Meer (37) marketing directeur van Atag/Etna/Pelgrim Home Products genomineerd voor de prijs.
In de jury zaten: Suzanne Ekel (winnaar van de prijs in 2001 en ex-Monsterboard), Theo Schellekens (winnaar van de prijs in 1999 en ex-Wehkamp), Robert de Groot (winnaar van de prijs in 2003 en marketingdirecteur van Citroën), Hans Molenaar (voorzitter PIM), Frank van Delft (vice-voorzitter Nima) en Theo van Vugt (hoofdredacteur Tijdschrift voor Marketing).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in