Overslaan en naar de inhoud gaan

Freespee gaat samenwerken met Tradedoubler

Terwijl online advertising zich van desktop naar mobiel verplaatst – onderzoeksbedrijf Gartner voorspelt dat de globale mobile ad markt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Terwijl online advertising zich van desktop naar mobiel verplaatst – onderzoeksbedrijf Gartner dat de globale mobile ad markt tot 2016 met 400% zal groeien met een totale waarde van $24.5 miljard – is het duidelijk dat startups die actief zijn in een wijder mobile ad ecosysteem op de juiste plek aanwezig zijn om de vruchten te plukken. Dat gezegd hebbende heeft click-to-call startup bekend gemaakt dat het een deal heeft gesloten met het NASDAQ OMX Stockholm genoteerde . Hierdoor krijgen adverteerders de mogelijkheid om klikbare telefoonnummers en call tracking analytics te gebruiken in hun mobile en desktop display advertenties.

related partner content for mobile comes here

[PERSBERICHT]

De deal bouwt voort op Freespee’s propositie dat indien een advertentie een eenvoudige manier om een telefoongesprek te initieren aanbied, deze gesprekken waarschijnlijk converteren en er voor veel type bedrijven (vooral lokale) een verkoop plaats vind via een telefoongesprek. Onafhankelijk van waar of hoe de lead is gegenereerd. Daarom is het logisch om een technologie te bouwen dat deze user journey (online advertentie tot telefoongesprek) zo eenvoudig mogelijk en traceerbaar maakt, anders is het ten slotte lastig om te weten hoe de advertentiebudgetten te besteden.

Freespee zegt dat Tradedoubler (naar zeggen 140.000 website publishers en 2.000 adverteerders die hun performance marketing network gebruiken) het platform en API gebruikt voor click-to-call analytics. ‘’Het mooie van Freespee is dat we het wiel niet opnieuw hoeven uit te vinden. We kunnen klik- en traceerbare telefoonnummers aan onze desktop en mobile ads toevoegen door middel van slechts een paar lijnen code‘’ zegt Rob Wilson, CEO Tradedoubler.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in