Europese ‘grassroots communicatie’ Lee 101 naar Fanclub
Het Amsterdamse netwerkcommunicatiebureau Fanclub gaat de Europese ‘grassroots communicatie’ verzorgen voor de 101 collectie van Lee…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Fanclub’s taak is om een community rond het merk te bouwen, waarbij begonnen wordt met underground initiatieven in Amsterdam, Parijs, London, Berlijn en Milaan. Lee Jeans koos voor Fanclub vanwege haar vermogen om op innovatieve wijze brand experiences te verzorgen in locale Europese markten. Fanclub is in 1998 opgericht door Koert Bakker en Jessica Gysel.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid