Energize doet digitale campagnes Plus Supermarkten
De samenwerking is begonnen met de online activatie voor Kerst.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Energize wordt verantwoordelijk voor de doorvertaling van campagnethema’s naar online activaties en werkt daarom samen met themabureau Doom & Dickson. Voor Kerst werd gezamenlijk de campagne 'Plus introduceert: Het Iedereen doet mee kerstdiner' ontwikkeld.
Energize tekende bij deze campagne voor de campagnewebsite, waar consumenten door het Plus kerstmagazine kunnen bladeren en tot aan Kerst elke dag een nieuwe tip kunnen openen.
De kerstcampagne is de eerste in een reeks van meerdere campagnes die Energize voor Plus zal ontwikkelen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid