Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Creatieven, gooi de ramen eens open’

De creatieve industrie zou wat meer uit het eigen kringetje moeten komen en haar blik richten op andere sectoren. Dat zegt investeerder…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Toegepaste creativiteit blijft volgens Kuiper nu te vaak hangen in het reclamische, het design en de media. ‘Gooi de ramen eens open en kom ook eens naar die sectoren waar creativiteit broodnodig is: de overheid, gezondheidszorg, onderwijs.’

related partner content for mobile comes here

Via Open Industries, de onderneming die hij begon met onder anderen Igor Milder, investeert Kuiper tegenwoordig in creatieve initiatieven die kunnen worden toegepast in de domeinen onderwijs, gezondheidszorg, mobiliteit en energie. Allemaal sectoren waar een creatieve impuls vanuit de markt ‘hard nodig’ is.

‘Probeer met je creativiteit ook eens wat te bereiken in die taaie, logge omgevingen. Dat zou werkelijk voor veranderingen kunnen zorgen waar we allemáál wat aan zouden kunnen hebben.’

Lees het volledige artikel ‘Geld met een smaakje’ in Adformatie

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in