Côte d'Or laat je met chocolade spelen


Het assortiment wordt op een mooie wijze onder de aandacht de aandacht gebracht. Je hoeft je in ieder geval niet druk te maken dat de digitale chocolade voor je ogen zal wegsmelten ;)
De app is hier te downloaden: http://itunes.apple.com/app/id516569972?mt=8
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNog even enkelen voordelen van Mobile Branded Games op een rijtje:
- Door de entertainment waarde van games wordt je merk op een positieve manier onder de aandacht gebracht bij de consument.
- Een branded mobile game biedt de mogelijkheid om vaak een betere en langdurige merk awareness bij de consument te krijgen en merkwaardes over te brengen. Gratis games is de populairste app categorie, dus een grotere welwillendheid bij de consument om je branded app te downloaden.
- Met Branded Mobile games kunnen consumenten een langdurigere interactieve evaring met je merk opdoen.
- Veel branded mobile games geven de speler de mogelijkheid om hun score via social media, zoals Twitter en Facebook te delen en werkt hierdoor viraal.
- Wanneer je als gebruiker moet registreren om een mobile branded game te kunnen spelen, kan een adverteerder leads genereren of ervaring opdoen voor toekomstige marketing acties.
- Voor mobile game ontwikkelaars bieden branded mobile games een nieuwe inkomstenbron en de mogelijkheid om de game kostenloos aan de consument te bieden. De meeste Premium Mobile Games worden immers beperkt gedownload en daardoor is het moeilijk om er daadwerkelijk geld aan te verdienen.
Mobile Marketing NL 2012 (www.mobilemarketing.nl)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid