Overslaan en naar de inhoud gaan

Consumentenbond opent klachtenlijn sms

De Consumentenbond opent een sms-klachtenlijn, bijvoorbeeld over nooit ontvangen sms-berichten waarvoor wel betaald is.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Bond wil horen welk 'leed' Nederlanders te verwerken hebben met de mobiele tekstdienst en heeft een e-mailadres opengesteld voor de actie. De verzamelde klachten worden bij het bedrijfsleven neergelegd. Via het e-mailadres hoopt de Bond klachten te ontvangen van particuliere gebruikers van sms. Ook hoopt de bond dat ‘medewerkers van telecom- en omroepbedrijven hier uit de school klappen'. De consumentenorganisatie vindt het redelijk te verlangen dat mobiele bellers pas betalen voor een sms als deze ontvangen is. Nu betalen mobiele bellers op het moment dat een sms'je verstuurd wordt, zonder dat de aflevering 100 procent gegarandeerd is. Ook vindt ze dat het mogelijk moet zijn geld terug te vragen voor ontvangen commerciële sms'jes waar nooit om gevraagd is (ANP).

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in