Coke en Procter in gezonde voeding
Coca-Cola en Procter & Gamble richten samen een bedrijf op om de wereldwijde leider te worden in de markt van innovatieve 'better for you'…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De naam van de onderneming, waarin beide partijen voor de helft participeren, is nog niet bekend. De producten worden ondergebracht onder bestaande merken als Minute Maid, Five-Alive en Fruitopia van Coca-Cola en de P&G-merken Pringles, Sunny Delight and Punica. Het bedrijf verwacht te profiteren van de distributiekanalen en merchandising van Coca-Cola en de onderzoekskracht van P&G en mikt onder leiding van Coca-Cola-veteraan Don Short op een jaarlijkse omzet van 4 miljard dollar.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid