Cannes 2010: zon, zee en inspiratie


Wat is het leven mooi als de zon schijnt! Zelfs wanneer je tijdens een weekje Cannes een groot deel van je tijd doorbrengt in de donkere zalen van een oud aftands congrescentrum, dat de Fransen met gevoel voor overdrijving ‘Palais’ noemen. Maar ja, lekker weer was en is het in Nederland ook, dus daarvoor hadden we niet naar Cannes gehoeven.
Waarvoor dan wel?
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWat is het leven mooi als de zon schijnt! Zelfs wanneer je tijdens een weekje Cannes een groot deel van je tijd doorbrengt in de donkere zalen van een oud aftands congres centrum, dat de Fransen met gevoel voor overdrijving ‘Palais’ noemen. Maar ja, lekker weer was en is het in Nederland ook, dus daarvoor hadden we niet naar Cannes gehoeven.
Waarvoor dan wel?
Onder andere voor een innovatief idee als de Twelpforce voor Best Buy van Crispin Porter Bogusky.
Of voor de in 1 shot opgenomen Man who walked around the world commercial voor wie anders dan Johnnie Walker van BBH London.
Voor inspirerende seminars als die van Charlie Todd van Improv Everywhere.
Voor de imposante, door de herrezen Paul Arden gepresenteerde, twintigste New Directors Showcase van Saatchi & Saatchi.
Voor de briljante Funtheorie voor Volkswagen van DDB Stockholm:
En natuurlijk om met gemengde gevoelens en toch ook een klein beetje trots te zien, dat de grote broer van ‘onze Martijn’ verdiend alles won wat er te winnen viel voor de Gatorade-campagne ‘Replay’ van TBWA/Chiat/Day.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid