Overslaan en naar de inhoud gaan

Cannes 2010: zon, zee en inspiratie

Wat is het leven mooi als de zon schijnt! Zelfs wanneer je tijdens een weekje Cannes een groot deel van je tijd doorbrengt in de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wat is het leven mooi als de zon schijnt! Zelfs wanneer je tijdens een weekje een groot deel van je tijd doorbrengt in de donkere zalen van een oud aftands congrescentrum, dat de Fransen met gevoel voor overdrijving ‘Palais’ noemen. Maar ja, lekker weer was en is het in Nederland ook, dus daarvoor hadden we niet naar Cannes gehoeven.

related partner content for mobile comes here

Waarvoor dan wel?

Wat is het leven mooi als de zon schijnt! Zelfs wanneer je tijdens een weekje een groot deel van je tijd doorbrengt in de donkere zalen van een oud aftands congres centrum, dat de Fransen met gevoel voor overdrijving ‘Palais’ noemen. Maar ja, lekker weer was en is het in Nederland ook, dus daarvoor hadden we niet naar Cannes gehoeven.

Waarvoor dan wel?

Onder andere voor een innovatief idee als de voor Best Buy van Crispin Porter Bogusky.

Of voor de in 1 shot opgenomen commercial voor wie anders dan Johnnie Walker van BBH London.

Voor inspirerende seminars als die van Charlie Todd van .

Voor de imposante, door de herrezen Paul Arden gepresenteerde, twintigste van Saatchi & Saatchi.

Voor de briljante voor Volkswagen van DDB Stockholm:

En natuurlijk om met gemengde gevoelens en toch ook een klein beetje trots te zien, dat de grote broer van ‘onze Martijn’ verdiend wat er te winnen viel voor de van TBWA/Chiat/Day.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in