Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne 'Nederland veilig' van start

De ministeries van Justitie en Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) zijn vandaag gestart met de campagne 'Nederland…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Doel van
de campagne is tweeledig: enerzijds het informeren van het publiek over
de maatregelen die de overheid neemt om de veiligheid op straat te
vergroten. Anderzijds doet de campagne een beroep op de burger.
De overheid heeft in het veiligheidsprogramma meer dan 150 maatregelen aangekondigd om Nederland veiliger
te maken.

related partner content for mobile comes here

Alle campagnes van de overheid die over de veiligheid op straat gaan zijn
in de komende jaren herkenbaar door hetzelfde concept, met in de hoofdrol
het hondje Jack, en de pay-off 'Nederland veilig'. Jack staat symbool
voor een waakzame en alerte kameraad in de strijd tegen onveiligheid. Het
concept van de campagne is met positief resultaat getest bij het publiek.

De campagne verschijnt in eerste instantie in advertenties in de
dagbladen en Metro en Spits. De eerst volgende campagne is Meld Misdaad
Anoniem, de tiplijn waar burgers anoniem criminaliteit kunnen melden.
Deze start op 5 januari en verschijnt op Postbus 51 (tv en radio) en via advertenties in dagbladen en tijdschriften. In 2004 volgt in ieder geval een campagne rond het thema Geweld op straat.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in