Campagne 'Nederland veilig' van start


Doel van
de campagne is tweeledig: enerzijds het informeren van het publiek over
de maatregelen die de overheid neemt om de veiligheid op straat te
vergroten. Anderzijds doet de campagne een beroep op de burger.
De overheid heeft in het veiligheidsprogramma 'Naar een veiliger
samenleving' meer dan 150 maatregelen aangekondigd om Nederland veiliger
te maken.
Alle campagnes van de overheid die over de veiligheid op straat gaan zijn
in de komende jaren herkenbaar door hetzelfde concept, met in de hoofdrol
het hondje Jack, en de pay-off 'Nederland veilig'. Jack staat symbool
voor een waakzame en alerte kameraad in de strijd tegen onveiligheid. Het
concept van de campagne is met positief resultaat getest bij het publiek.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
De campagne verschijnt in eerste instantie in advertenties in de
dagbladen en Metro en Spits. De eerst volgende campagne is Meld Misdaad
Anoniem, de tiplijn waar burgers anoniem criminaliteit kunnen melden.
Deze start op 5 januari en verschijnt op Postbus 51 (tv en radio) en via advertenties in dagbladen en tijdschriften. In 2004 volgt in ieder geval een campagne rond het thema Geweld op straat.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid